Presentation of Lost Frontier Christmas Sampler 2012

18 December 2012

Javier Bedoya presents in his radio program Lost Frontier the Christmas song Peaceful Holy Night, composed and produced by José Manuel Quintana Cámara and included in the compilation album Lost Frontier Christmas Sampler 2012You can listen to or download the podcast of this edition number 725 here.

About Lost Frontier

Lost Frontier is a radio program focused on new instrumental music, the world of New Age and other contemporary music styles which are not usual in conventional radio. It is run by Javier Bedoya and it is broadcasted every Tuesday from 22:00 to 24:00 (GMT+1 time) on En el Aire radio.

seo
своими руками
"Increible y precioso tema José Manuel (From the Top of the Cliff), me encanta tu estilo componiendo pues suena como el que yo suelo escuchar (Ludovico, Michael Nyman, Nobuo,..). Yo también he creado cosillas propias de éste tipo de música. Yo estudio piano pero no composición y suelo hacerlo de oido y pasarlo al papel luego y mi intención es estudiar en el conservatorio el año que viene. Un saludo y suerte con tu trabajo. Enhorabuena !!!", ~TechnoDM, Spain
"Hoy descubri esta página y me encantó. Amo la música, es el alimento del alma. Bella música, te felicito.", ~Stella Maris Majeric,